Kasetony reklamowe – czym są i dlaczego warto z nich korzystać?

kasetony reklamowe

Kasetony reklamowe to różnorodne produkty, które łączy fakt, iż w większości przypadków informują o tym, że w konkretnym miejscu znajduje się lokal usługowy, siedziba firmy czy organizacji, sklep itp. Kasetony wyróżniają się przede wszystkim elegancją, estetyką wykonania i ponadprzeciętną trwałością. Wszystkie te cechy sprawiają, że kasetony reklamowe są jednym z najlepszych możliwych wyborów, gdy chcemy zaprezentować swoją markę.

Kasetony reklamowe – sposób na promocję marki

W kasetonach reklamowych stosuje się diody LED, które sprawiają, że kasetony świetlne są widoczne zarówno w dzień, jak i w nocy. Dzięki temu każdy, kto będzie przechodził obok siedziby firmy, z pewnością ich nie przegapi. Reklama jest bardzo skuteczna.

Dodatkowym atutem jest to, że stosowanie tego rodzaju podświetlanych banerów nie generuje zbyt wysokich kosztów. Jest to energooszczędne oświetlenie, więc jest tanie w eksploatacji.

Kaseton reklamowy – funkcje

Przeważnie reklamowe kasetony wykorzystuje się w trzech celach:

  • cel reklamowy – reklama firmy, reklama produktów lub usług,
  • cel informacyjny – poinformowanie o firmie, usługach, instytucji, produktach,
  • cel wizerunkowy – poprawa wizerunku firmy, można to zrobić właśnie poprze oznakowanie siedziby firmy estetycznymi kasetonami.

Kasetony a technologia

Jeśli chcemy, by kasetony stuprocentowo spełniły nasze oczekiwania, należy rozważyć kilka czynników, które ułatwią dobranie technologii. Należą do nich:

  • umiejscowienie – czy kaseton ma być wewnątrz, czy na zewnątrz budynku,
  • powierzchnia – to właśnie od powierzchni zależy wybór materiału frontu, aby zagwarantować odpowiednią sztywność,
  • ilość informacji, jakie planujemy zaprezentować na kasetonie – będzie mieć to wpływ na wykorzystanie podświetlenia.

Fronty kasetonów mogą być wykonane w kilku technologiach:

  • z plexi – front jest twardy, stosuje się je najczęściej w kasetonach niewielkich formatów, przeważnie istnieje ograniczenie wielkości do 300 x 200 centymetrów,
  • fronty frezowane, podklejane PMMA, tłoczone – to właśnie tego rodzaju kasetony pozwalają na uzyskanie estetycznego efektu przestrzennego,
  • z tkaniny winylowej – zwane są także elastycznym licem; te materiały pozwalają na wykonanie kasetonów wielkogabarytowych bez łączeń.

Jak widać, reklamowe kasetony mają sporo zalet. Jeśli chcemy zareklamować swoją firmę, będą świetnym wyborem.

Udostępnij:

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *