Roll up – gwarancja skutecznej reklamy

roll-up-reklamowy

Nie ulega wątpliwości, że istnieją różne sposoby na skuteczną reklamę. Mogłoby się wydawać, że ulotki czy plakaty to już przeszłość. Nic bardziej mylnego. Nadal tego typu marketing cieszy się ogromnym zainteresowaniem, jednak wybieramy reklamę w nieco innej formie. Odpowiedzią jest roll up, który pozwala na stworzenie przepięknej oprawy, która jednocześnie jest skuteczną promocją. Rollupy są efektowne i łatwe w obsłudze.

Czym jest roll up?

Najprościej mówiąc, rollupy to stojaki reklamowe, które są złożone z kasety z systemem rolującym, mechanizmu napinającego, stelaża, listwy zaciskowej i wysięgnika. Treść reklamy jest drukowana na specjalnym materiale według potrzeb reklamodawcy. W zależności od budżetu, jakim się dysponuje, można wybrać tańszą opcję, która jest nieco mniej wytrzymała, lub droższą – dzięki temu rollup posłuży znacznie dłużej.

Zalety rollupów

Jakie są zalety tego typu reklamy? Przede wszystkim rollupy są łatwe i szybkie w montażu. W kilka chwil można je złożyć i rozłożyć. Sam transport także nie jest skomplikowany. Materiał jest chroniony przez kasetę. Można wymienić grafikę na inną w razie potrzeby, a sam przekaz reklamowy jest bardzo efektowny.

Roll up ma niewielką wagę, za to jest odporny na uszkodzenia. Kiedy warto się na niego zdecydować? Rollupy przyciągają uwagę, więc tak naprawdę można je zabrać wszędzie tam, gdzie zależy nam na zrobieniu dobrego wrażenia w krótkim czasie. Rollup można zaprezentować na szkoleniach, spotkaniach biznesowych, promocjach. Świetnie sprawdzi się jako uzupełnienie informacji o danej firmie podczas prezentacji. Rollupy można również stosować jako element reklamowy przy stoiskach wystawienniczych na zlotach, targach, spotkaniach. Potencjalny klient może zapamiętać najważniejsze informacje o przedsiębiorstwie.

Gdzie kupić rollup?

Roll upy najlepiej jest kupować w sprawdzonej firmie. Można zamówić je przez Internet, jednak dokładnie przeczytajmy ofertę i opinie. Ważne jest to, aby rollup był wysokiej jakości – w końcu stanowi wizytówkę naszej firmy i rzuca się w oczy. Ceny są zróżnicowane w zależności od materiału i technologii. Bez wątpienia warto jednak zainwestować w tę formę reklamy.

Udostępnij:

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *